Vítejte v golfovém outletu

Vrácení a reklamace

Pokud z nějakého důvodu musíte zboží vrátit nebo reklamovat prosím postupujte podle následujících návodů. Vždy se snažíme našim zákazníkům vyjít vstříc a uděláme vše, co bude v našich silách, abychom dosáhli vaší spokojenosti.

Vrácení zboží

Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě, ta je u nás prodloužená na 30 dní

1. Zašlete email na adresu: reklamace@dreamgolf.cz a informujte nás o vašem záměru. V emailu uveďte, že chcete odstoupit od smlouvy, číslo objednávky, faktury, číslo účtu, na který chcete vrátit peníze, Jméno a Příjmení a důvod vrácení.

2. Zboží nám zašlete na adresu:

Golf Project s.r.o.
Medinská 483
Praha 19014

K zaslání zboží zpět použijte prosím štítek Odpovědní zásilka, díky tomuto štítku nebudete za dopravu zpět k nám nic platit. Tento štítek je součástí Vaší zásilky. Pokud ho nemáte, napište nám a my Vám ho zašleme emailem, nebo nám zašlete zboží na výše uvedenou adresu jako cenný balík Českou poštou. Balík nesmí být zaslán na dobírku, v takovém případě nebude převzat.

Zboží odesílané a doručené zpět na naši adresu, musí být v původním nepoškozeném nebo jinak znehodnoceném obalu, nejlépe nerozbalené s visačkami, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi (faktury).

3. Peníze Vám vrátíme ne účet co nejdříve, zpravidla do 10-ti dnů od přijetí vráceného zboží v plné výši a včetně nákladů na dopravu, pokud nějaké budou.

Reklamace zboží

Potřebujete zakoupené zboží reklamovat? Pošlete nám ho zpět a my se o to postaráme.

1. Zašlete email na adresu: reklamace@dreamgolf.cz a informujte nás prosím o svém záměru zboží reklamovat.

2. Uveďte prosím základní informace o objednávce a vadě, kterou chcete reklamovat..

3. Zboží nám zašlete na adresu:

Golf Project s.r.o.
Medinská 483
Praha 19014

4. Zboží odesílané a doručené zpět na naši adresu musí být kompletní včetně kopie záručního listu a s kopií dokladu o koupi (faktury).

5. Zboží neposílejte prosím na dobírku, v takovém případě nebude přijato.

Záruční lhůta je stanovena zákonem na 24 měsíců. Daňový doklad (faktura) u našeho zboží slouží zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. Maximální doba pro vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, budeme se snažit udělat všechno pro to, aby jsme vyřídili reklamaci co nejdříve.